Estigues informat amb el nostre Blog

Descobreix les nostres publicacions

Benvinguts al nostre bloc, on explorem històries inspiradores i compartim insights valuosos sobre els nostres projectes i l'impacte col·lectiu cap a un canvi positiu.

Preguntes freqüents

Trobeu respostes a preguntes freqüents sobre la nostra fundació i com podeu participar en els nostres projectes.

Pots contribuir amb la nostra Fundació fent una donació, oferint-nos el teu temps i esforç com a voluntari o associant-te com a empresa privada.

Per ser voluntari amb nosaltres, completa el formulari de sol·licitud de voluntariat al nostre lloc web. Revisarem la teva sol·licitud i ens comunicarem amb tu el més aviat possible.

Si estàs interessat en associar-te amb la nostra Fundació, comunica't amb el nostre equip a l'email [email protected]

Pots fer una donació a un projecte a través de la nostra pàgina web o contactant amb el nostre equip a l'email [email protected]

És la nostra prioritat assegurar la traçabilitat de les donacions i els recursos que se'ns confien, a través del lliurament d'informes periòdics als donants on puguin avaluar l'avenç de les accions del projecte.
Para más información puede contactarnos al [email protected]

Vols ajudar-nos amb 1€ al mes? Uneix-te al nostre Grup

Kitchen in a Box: cuines que nodreixen el futur

Tu privacidad y seguridad son importantes para nosotros.