Fes la teva donació

Cada donació compta: Transforma vides, construeix futurs

Transparència i responsabilitat a les donacions

Per a la nostra organització, cada donatiu representa un vot de confiança en la nostra missió i reforça el nostre compromís de trobar solucions que millorin la vida dels afectats per crisis humanitàries.

Ens assegurem que cada aportació arribi efectivament als qui més ho necessiten, treballant mà a mà amb organitzacions capdavanteres en la mobilització d'ajuda humanitària a Amèrica Llatina.

El nostre compromís amb els donants inclou la plena traçabilitat de l'ajuda proporcionada, oferint reports detallats, tota la informació requerida pels seus accionistes, i el certificat de donació corresponent, garantint així la transparència i l'impacte real de cada contribució.

Compte Bancari

ES11 2100 3126 7122 0054 3038

Titular

Fundació Logística Humanitària Europa

Banc

CaixaBank

Transforma realidades

Cada contribución cuenta

Agua y Saneamiento

€20

Representa:

Agua potabilizada durante dos semanas para una familia de cinco miembros.

Protección ante enfermedades

€200

Representa:

Agua potabilizada durante dos semanas para una familia de cinco miembros.

Refugio

€3,100

Representa:

Tienda multipropósito de 48m2 para usar como vivienda o almacén.

Uneix-te a nosaltres

Recolza un dels nostres projectes fent una donació avui.

Preguntes freqüents

Trobeu respostes a preguntes freqüents sobre la nostra fundació i com podeu participar en els nostres projectes.

Pots contribuir amb la nostra Fundació fent una donació, oferint-nos el teu temps i esforç com a voluntari o associant-te com a empresa privada.

Per ser voluntari amb nosaltres, completa el formulari de sol·licitud de voluntariat al nostre lloc web. Revisarem la teva sol·licitud i ens comunicarem amb tu el més aviat possible.

Si estàs interessat en associar-te amb la nostra Fundació, comunica't amb el nostre equip a l'email [email protected]

Pots fer una donació a un projecte a través de la nostra pàgina web o contactant amb el nostre equip a l'email [email protected]

És la nostra prioritat assegurar la traçabilitat de les donacions i els recursos que se'ns confien, a través del lliurament d'informes periòdics als donants on puguin avaluar l'avenç de les accions del projecte.
Para más información puede contactarnos al [email protected]

Sí, totes les donacions fetes a la nostra fundació són deduïbles d'impostos a la majoria dels països. T'enviarem un rebut de la teva donació que pots fer servir per a aquest propòsit. No obstant això, us recomanem consultar amb un assessor fiscal per obtenir assessorament específic segons la vostra situació.

Sí, al moment de fer la teva donació, pots especificar a quin projecte o àrea t'agradaria que es destinin els teus fons escrivint-ho en el concepte de transferència. També pots escriure'ns al [email protected] con tus inquietudes. Si no seleccionas una opción, tu donación se utilizará allí donde sea más necesaria según nuestra evaluación.

Sí, tots els nostres donants reben actualitzacions regulars per correu electrònic sobre l'impacte de la vostra contribució i sobre com s'estan utilitzant els fons en els nostres projectes. També publiquem informes anuals i actualitzacions al nostre lloc web.

Si vas cometre un error en ingressar la teva informació de donació o si vols fer algun canvi, si us plau, contacta'ns al més aviat possible. Podem corregir la majoria dels errors fàcilment, però com més aviat ens informes, més ràpid podrem solucionar-ho.

Vols ajudar-nos amb 1€ al mes? Uneix-te al nostre Grup

Kitchen in a Box: cuines que nodreixen el futur

Encara tens preguntes?

Escriu-nos sobre qualsevol dubte i inquietud que tinguis. Et respondrem el més aviat possible.

Fes la diferència avui

Els nostres projectes creen resultats positius i impulsen canvis significatius a diversos sectors. A través d'associacions estratègiques i solucions innovadores, aconseguim un impacte durador a les comunitats i les indústries.

Tu privacidad y seguridad son importantes para nosotros.