Empoderant la humanitat junts

Descobriu els projectes impactants facilitats per les nostres aliances.

Descobreix les iniciatives que donem suport

Explora els nostres projectes.

Aliança entre la Fundació Logística Humanitària Europa i el Programa Mundial d'Aliments (WFP): Cooperació Internacional

Kitchen in a box

És una iniciativa revolucionària del Programa Mundial d'Aliments dissenyada per transformar l'experiència d'alimentació a les escoles i les comunitats vulnerables d'El Salvador.

Nutrició

Educació

Drones & datos para emergencias

És un projecte del PMA per recolzar, mitjançant l'ús de drones, la creació de capacitats nacionals i el desenvolupament d'estratègies per fomentar la resiliència de la població més vulnerable a la República Dominicana.

Resiliència

PMA(WFP)

Aigua segura per a famílies indígenes

És una iniciativa del PMA per promoure l'accés a aigua segura per millorar les condicions de salut, higiene i nutrició de 200 famílies indígenes dels Pobles Chácobo Pacahuara, Tacana Cavineño, Cavineños de la Amazonia i Territori Indígena Multiètnic.

Aigua

Comunitat

PMA(WFP)

Alianza entre Fundación Logística Humanitaria Europa y future genius®: Desarrollo de herramientas educativas

Play Big! future genius®

Joc de cartes orientat a l'aprenentatge que aconsegueix que els nens i els adults s'entusiasmin amb la cultura i el coneixement.

Educació

Comunitat future genius

Joc

Vols ajudar-nos amb 1€ al mes? Uneix-te al nostre Grup

Kitchen in a Box: cuines que nodreixen el futur

Impulsant canvis positius a través dels nostres projectes

Els projectes que donem suport creen resultats positius i impulsen canvis significatius en diversos sectors. A través d'associacions estratègiques i solucions innovadores, aconseguim un impacte durador a les comunitats i les indústries.

Millora de la salut i nutrició

Els projectes han incrementat l'accés a aliments nutritius, assegurant que nens i famílies gaudeixin de dietes balancejades que n'afavoreixen el desenvolupament i el benestar.

Promoció de la sostenibilitat i autonomia

En implementar pràctiques i tecnologies sostenibles, els projectes fomenten la responsabilitat ambiental i l'autosuficiència de les comunitats.

Uneix-te com a voluntari

Cada individu té el poder de marcar una diferència significativa. Et convidem a formar part d'una força transformadora.